Nieuws

Gun jouw start-up een goed logo


Als startende ondernemer krijg je met heel veel nieuwe dingen te maken. Je weet welk product je gaat maken of welke dienst je gaat verlenen. Je bedrijfsplan ligt al op de plank. Je ziet het helemaal voor je. Niets staat je startup meer in de weg. Een van de dingen waar je je op gaat richten is “hoe maak ik aan de wereld bekend dat ik er ben?” En “hoe bereik ik mijn potentiële klanten?” In een tijd waarin iedereen over de hele wereld surft weten we dat de digitale snelweg daarbij een grote rol speelt.

Maar ben je herkenbaar? Daar komt een goede communicatie om de hoek kijken. Communiceren doe je niet alleen met woorden en daden maar steeds meer met vooral beeld. Een goed logo met een goede huisstijl is dan ook belangrijk voor iedere startende ondernemer. Of het nu hebt over je visitekaartje, een kop bovenaan je briefpapier of factuur, de belettering op je bedrijfsauto of kantoorpand of op een grote poster in de stad. Beeld dat aanspreekt en beeld dat blijft ‘hangen’. Beeld dat zegt waar jij voor staat!


Imago

Een goede huisstijl begint met een goed logo. Een logo dat uitstraalt wat jij als startende ondernemer met je bedrijf wilt zeggen. Ben je gedegen en betrouwbaar? Of ben je dynamisch of avontuurlijk? Zorg dat je huisstijl goed past bij het imago van je bedrijf. Een beeldmerk zoals een logo, blijft vaak beter hangen bij de potentiële klanten dan een hele pagina vol met tekst. Zorg dat jouw beeld meer zegt dan duizend woorden. En maak van je startup een runner-up!


Investeer in tijd

Investeer daarom als start-up in een goed logo met bijbehorende huisstijl. Denk na over wat je uit wilt stralen en deel dit met je logo-ontwerper. Bepaal voor jezelf wat je mooi vindt en wat niet, door veel logo’s van anderen te bekijken. Investeer in tijd en, als het kan, ook geld. Bezuinig daar niet teveel op. Voor starters is dat niet altijd gemakkelijk. Je startkapitaal is vaak beperkt. Daarom hebben wij voor starters ook aantrekkelijke starterstarieven. Zo kun met een geringe investering professioneel aan de slag. Wij zetten jouw imago om in beeld. 


Begin klein

Bij start-ups beginnen we vaak klein. Denk daarbij aan een logo, een eenvoudige website, een visitekaartje, raamstickers en e-mail handtekening. Alle andere huisstijldragers komen later. Start klein maar denk groot en vooral ook digitaal. Het overgrote deel van onze communicatie uitingen gaat tegenwoordig online. Voor startende ondernemers is dat een mooie bijkomstigheid. Drukwerk is immers vaak duur en is snel gedateerd.


Aantrekkelijke (starters)tarieven

Meer weten over hoe wij jouw start-up grafisch in de markt zetten? Wij hebben aantrekkelijke (starters)tarieven. Neem contact met ons op.

logo maken huisstijl start-up starter startende ondernemer